Què aprendràs en aquest curs?
Descripció
En aquest curs de màrqueting digital i comercialització per a empreses i entitats de l'economia social i solidària, adquirireu els coneixements i habilitats necessàries per implementar estratègies digitals efectives. Aprendreu a transformar digitalment
la vostra organització, a utilitzar el social media de manera eficaç, a desenvolupar continguts de màrqueting rellevants, a planificar estratègicament i a mesurar l'impacte de les vostres accions. Al llarg dels quatre mòduls, es proporcionaran vídeos
explicatius, dossiers formatius i tests per avaluar els coneixements adquirits.
Continguts
Mòdul 1: Transformació digital i social media
-
Introducció a la transformació digital
-
Beneficis de la digitalització
-
El rol del màrqueting multidireccional
-
Estructura d'una campanya de màrqueting multidireccional
-
Casos d’estudi i exemples il·lustratius.
Mòdul 2: Introducció al Màrqueting de Continguts
Mòdul 3: Planificació Estratègica per a l'Economia Social i Solidària
Mòdul 4: Execució de l'Estratègia i Mesura de l'Impacte
Formació desenvolupada amb el suport de: